نظر دوستان
امروز كتاب بدستم رسيد
ممنون از شما
كاملا معلومه كه زحمت زيادي روش كشيده شده و خيلي مختصر و مفيد تونسته پيام خودش رو بيان كنه.
نوع كاغذ ها و صفحه بنديش هم بسيار عالي بود و نقاشي هاي اون.
به نوبه خودم در خصوص كتابتون به دوستانم اطلاع رساني مي كنم.
عمران
سلام سرکارخانم موسوی.
قصّهٔ خوبی بود و ایدهٔ جالبی داشت. متن ساده و روان امّا روانشناسانه که خواننده رو نمیگزید. نقّاشیها هم مناسب بودند با متن. از نظر چاپ هم کتاب کیفیت خوبی داره.
تنها نکتهای که به نظرم میرسه اینه که شاید میشد جور دیگهای پایان داد قصّه رو. مثلاً یک سرنوشتی رو برای مرد ایجاد کرد که گره میخورد به همون یکدست لباس راحتی. البتّه این سلیقهای است و ممکنه نویسنده خواسته باشه ته قصّه رو تا حدودی باز بذاره برای مخاطب.
باز هم به شما تبریک عرض میکنم. چشمبهراه کتابها و موفّقیّتهای دیگهٔ شما دوست عزیز، خواهم بود.
محمد نقیان
بسیار دان کم گوی باش نه کم دان بسیار گوی.......