ترس از کی؟
فروید می گه:
اشباح و شیاطن جز تمایلات عاطفی برون افکنده، چیز دیگری نیستند. انسان بدوی به این تمایلات شخصیت می بخشه و جهان رو مسکن ارواحی می کنه که خودش آفریده و به این ترتیب حالات نفسانی خودش رو در خارج از خودش پیدا می کنه...
توتم و تابو: 92
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۴ ساعت 7:23 توسط سیما موسوی
|
بسیار دان کم گوی باش نه کم دان بسیار گوی.......