صدای تو
صدا كن مرا.
صداي تو خوب است.
صداي تو سبزينه آن گياه عجيبي است
كه در انتهاي صميميت حزن
ميرويد.
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 9:23 توسط سیما موسوی
|
بسیار دان کم گوی باش نه کم دان بسیار گوی.......