روز جهانی تشکر گرامی باد.

 یادمان باشد هر سال روزی -تنها یک روز را برای تشکر از هم در نظر بگیریم و گاهی از یکدیگر برای حتی کوچکترین کارها تشکر کنیم. اینجاست که می توان درک کرد "انسانیت" تنها یک واژه نیست.

به این بهانه از همه ی دوستانی که در این مدت به وبلاگ بنده لطف داشته و نظر گذاشته اند تشکر می کنم.

صادقانه............... متشکرم