21 دی. روز جهانی تشکر
روز جهانی تشکر گرامی باد.
یادمان باشد هر سال روزی -تنها یک روز را برای تشکر از هم در نظر بگیریم و گاهی از یکدیگر برای حتی کوچکترین کارها تشکر کنیم. اینجاست که می توان درک کرد "انسانیت" تنها یک واژه نیست.
به این بهانه از همه ی دوستانی که در این مدت به وبلاگ بنده لطف داشته و نظر گذاشته اند تشکر می کنم.
صادقانه............... متشکرم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۰ ساعت 18:50 توسط سیما موسوی
|
بسیار دان کم گوی باش نه کم دان بسیار گوی.......